Foto no projekta nodarbības

Šī gada 30. janvārī Jēkabpils Vēstures muzeja Brīvdabas nodaļas "Sēļu sētas" Amatu mājā notika Darbnīca Jēkabpils un Aizkraukles novadu amatniekiem un tūrisma pakalpojumu sniedzējiem ar mērķi iegūt zināšanas par mārketinga tendencēm un savu produktu pilnveidošanu un pielāgošanu tūristam.

Darbnīcas ievadā tika pastāstīts par projekta aktualitātēm. Darbnīcas turpinājumā bija iespēja uzzināt, kā izcelties kopējā Latvijas tūrisma piedāvājumu klāstā, kā Latvijas reģionos varam "atbildēt" uz mūsdienu tūrista vajadzībām un vēlmēm, kādi ir reklāmas fotogrāfiju uzņemšanas un apstrādes ieteikumi un knifi neprofesionāļiem un kā veidot sava piedāvājuma redzamību Facebook, Instagram un TikTok no pieredzes bagātiem lektoriem un ekspertiem - Vitas Brakovskas (Rīgas Tehniskās universitātes docente (Jaunu produktu dizains), inovāciju un radošās domāšanas eksperte), Marikas Rudzītes-Griķes (Latgales mūsdienu amatniecības vērtību mājvietas “HANDMADE LATGOLA” radītāja un virzītāja), Lindas Strautas Braueres (profesionāla fotogrāfe, “Bilžu ligzda” īpašniece, produktu, ēdienu un pasākumu fotogrāfe), Marijas Driksnas (MJIC "Kvartāls" vadītāja,  personīgā bloga “Darbs ar jaunatni” un podkasta “Riktiigi NAISS” veidotāja).

Foto no semināra

Lai apgūtu jaunas prasmes, Darbnīcā tika piedāvāta arī praktiskā darbošanās.  Dalībnieki tika aicināti radoši domāt un, ņemot vērā tūrisma tendences un tūrista vajadzības, veidot savus Sēlijas tūrisma piedāvājumus, kā arī dalīties un diskutēt par savu līdzšinējo pieredzi, izaicinājumiem un veiksmēm. Uzaicinātā fotogrāfe piedāvāja aktivitāti, kuras laikā dalībnieki, izmantojot savus viedtālruņus un to pieejamās funkcijas, mācījās fotogrāfēt savus tūrisma produktus un darinājumus. Dalībniekiem tapa “līdziņemamas” un publicitātei izmantojamas fotogrāfijas ar tēju, ziepēm, cimdiem, svecēm, rotām, māla traukiem, hidrolātiem u.c. Darbnīcas noslēgumā tika pielietotas iegūtās zināšanas un apgūtas jaunas prasmes, veidojot saturu sociālo tīklu profilos. Kā minēja viena no lektorēm: “Svarīgi ir jaunās, apgūtās zināšanas sākt pielietot ikdienā pēc iespējas ātrāk, pretējā gadījumā, viss aizmirsīsies..”

 

Telefons un attēls

Pavisam drīz, februārī, plānots tiešsaistes vebinārs viesu māju īpašniekiem un citiem interesentiem par tēmu “Kā veidot labu stāstu un reklamēt savu biznesu?” Informācija sekos!

Darbnīca ir viena no aktivitātēm, kas veikta Interreg VI-A Latvijas-Lietuvas programmas 2021.-2027. gadam projekta Tūrisma piedāvājuma attīstība Sēlijas reģionā /Weekend in Village (LL-00132) ietvaros. Projekta mērķis ir izveidot jaunu, mūsdienīgu, interaktīvu tūrisma piedāvājumu "Weekend in Village", paplašinot tūrisma piedāvājumu un veicinot iedzīvotāju zināšanas par vēsturisko Sēliju un sēļiem pārrobežu līmenī. Projekta kopējais finansējums ir 665 157,31 EUR (t.sk. Jēkabpils novada pašvaldības finansējums ir 210 024,17  EUR).

Vairāk par projektu iespējams uzzināt: 

https://www.jekabpils.lv/lv/projekts/turisma-piedavajuma-attistiba-selija-tourism-offer-development-selonia-region

Logo pie projekta
Logo Weekend village

Šī publikācija ir sagatavota ar Eiropas Savienības finansiālo atbalstu. Par šīs publikācijas saturu pilnībā atbild Jēkabpils novada pašvaldība, un tā nekādos apstākļos nav uzskatāma par Eiropas Savienības oficiālo nostāju.

Jēkabpils novada pašvaldības
Attīstības pārvalde
Projektu vadības nodaļa