Paziņojums pie durvīm - Kandidātu sarakstu iesniegšana

Kā iepriekš ziņots, deputātu kandidātu sarakstu pieņemšana 2025. gada 7. jūnija pašvaldību vēlēšanām Jēkabpils novada pašvaldībā tiks nodrošināta no 2025. gada 19. marta plkst. 10:00 līdz 2025. gada 8. aprīļa plkst.18:00, iepriekš piesakoties.

Sarakstus var iesniegt:

  • Klātienē – Jēkabpils novada pašvaldības vēlēšanu komisijā (Brīvības ielā 120, Jēkabpilī);
  • Elektroniski – izmantojot Centrālās vēlēšanu komisijas lietojumprogrammu.

Lai nodrošinātu savlaicīgu pieteikšanos, kandidātu saraksta iesniegšanas diena un laiks iepriekš jāsaskaņo ar pašvaldības vēlēšanu komisiju.

Ņemot vērā partiju sarakstu lielo gatavošanas aktivitāti, Jēkabpils novada pašvaldības vēlēšanu komisija izsludina papildus dienu un laiku, kurā tiks pieņemti saraksti - 2025. gada 7. aprīlis (pirmdiena) no plkst.13:00 – līdz plkst.17:00.

Jēkabpils novada pašvaldības vēlēšanu komisijas darba laiki sarakstu pieņemšanai:

  • 28. marts (piektdiena) 09:00 – 13:00
  • 31. marts (pirmdiena) 14:00 – 18:00
  • 2. aprīlis (trešdiena) 09:00 – 13:00
  • 4. aprīlis (piektdiena) 10:00 – 14:00  
  • 7. aprīlis (pirmdiena) 13:00 – 17:00 (jauns)
  • 8. aprīlis (otrdiena) 14:00 – 18:00

Atgādinām, ka par katru ievēlamo deputātu tiek noteikta drošības nauda 15 eiro apmērā, attiecīgi Jēkabpils novadā: 19 x 15,00 EUR = 285 EUR. Drošības naudas iemaksa veicama TIKAI no partijas konta uz Jēkabpils novada pašvaldības kontu:

Jēkabpils novada pašvaldība

reģ.nr.90000024205

LV87UNLA0009013130793 

 

Kandidātu sarakstu numuru izloze Jēkabpils novadā notiks 10.04.2025., plkst. 15:00 Jēkabpils novada pašvaldības telpās Jēkabpilī, Rīgas ielā 150A, sēžu zālē.

 

Kontaktinformācija saziņai:

jvk@jekabpils.lv

28447413 (Vēlēšanu komisijas priekšsēdētāja)

26599440 (Vēlēšanu komisijas sekretāre)

 

Ar vairāk informāciju par 2025. gada 7. jūnijā gaidāmajām Pašvaldību vēlēšanām aicinām iepazīties, apmeklējot https://www.cvk.lv/lv/2025-gada-velesanas

 

Informāciju sagatavoja

Jēkabpils novada pašvaldības vēlēšanu komisija