Aicinām aktīvāk izmantot pakalpojumu “Attālinātais ierēdnis” vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) Viesītē un Rubeņos
Jau kādu laiku divos Jēkabpils novada valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) Viesītē un Rubeņos ir pieejams pakalpojums “Attālinātais ierēdnis”, ar kura palīdzību iedzīvotāji var sazināties ar vairāku valsts iestāžu speciālistiem. Tā ir iespēja izrunāt aktuālos jautājumus “aci pret aci” ar speciālistu tiešsaistē, ietaupot laiku un līdzekļus, lai brauktu uz tuvāko attiecīgās valsts iestādes klientu apkalpošanas centru, piemēram, Jēkabpilī.
Šobrīd ir pieejama attālināta konsultācija:
- par Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) četriem pakalpojumiem: vecuma pensiju, slimības pabalstu, invaliditātes pensiju un vecāku pabalstu;
- par Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumu par kapitāla pieaugumu situācijās, kad tiek pārdots vai kā citādi jaunam īpašniekam nodots personīgais nekustamais īpašums;
- fiziskai personai no Valsts zemes dienesta (VZD) speciālistiem par visiem dienesta pakalpojumiem.
Lai saņemtu šādu pakalpojumu, klientam jādodas uz Viesītes vai Rubenes klientu apkalpošanas centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu – pasi vai eID karti. Pēc tam kopīgi ar klientu apkalpošanas speciālistu jāvienojas par konsultācijas datumu un laiku. Konsultācijas dienā klientam būs sagatavota ērta darbavieta un nodrošināta video un audio saslēgšanās ar speciālistu, lai konsultācijas laikā varētu viens otru redzēt, dzirdēt un pilnvērtīgi sarunāties. Sarunas laikā ir iespējams uzrādīt speciālistam līdzi paņemtos dokumentus, pārskatīt dažādu noteikumu prasības, jo pilnībā ir nodrošināta šādam procesam nepieciešamā tehnika.
Aicinām iedzīvotājus aktīvāk izmantot šo iespēju.